Een Smart DCA abonnement afsluiten #
Je kan via hier een abonnement afsluiten voor Smart DCA. Na het kiezen van de tier die bij je past, kan je een account aanmaken en het abonnement afsluiten. Smart DCA is beschikbaar in elk abonnement. Indien je meer informatie wilt over onze oplossingen of Thriven in het algemeen, kan je hier een vrijblijvend intakegesprek inplannen.
Een Smart DCA abonnement in het buitenland #
Je kan een abonnement afsluiten vanuit de volgende landen: Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië. Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland. Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.
Wisselen van tier na aanschaf van een abonnement #
Nadat je een abonnement hebt afgesloten, kan je via je klantaccount eenvoudig je tier wijzigen. Klik op de knop ‘Bekijken’ in het gedeelte ‘Beheren abonnement’, klik vervolgens op ‘Upgrade of Downgrade’ en kies het gewenste niveau. Als je een tier omhooggaat, zijn de services van je nieuwe tier binnen 48 uur toegankelijk. Als je een tier omlaaggaat dan zijn de services van je voormalige tier actief tot het einde van de maand. Per de 1e van de volgende maand gaan de services van je nieuwe tier in.
De duur van een Smart DCA abonnement #
Het abonnement geeft je minimaal een maand toegang tot de services en voordelen van je tier. Je abonnement wordt maandelijks automatisch verlengd. Houd er rekening mee dat je dit minimaal 48 uur voor de verlenging van je abonnement doorgeeft.
De ingangsdatum van een Smart DCA abonnement #
Je abonnement gaat in op de dag van je aankoop.
Een Smart DCA abonnement tijdelijk onderbreken #
Na de initiële looptijd van 1 maand is het mogelijk om je abonnement tijdelijk te pauzeren. Binnen de initiële looptijd van je abonnement is dit niet mogelijk.
Een Smart DCA abonnement opzeggen #
Na de initiële looptijd van 1 maand kan je jouw abonnement opzeggen door een e-mail te sturen naar support@thriven.nl of door je abonnement te annuleren in je klantaccount. De opzegging dient minimaal 48 uur voor de verlenging van het abonnement plaats te vinden. Je hebt toegang tot de services van je tier totdat de maand waarin je hebt opgezegd is verstreken.
Een betaalmethode of rekeningnummer wijzigen #
Om jouw betaalmethode of rekeningnummer te wijzigen dien je contact op te nemen met ons via support@thriven.nl.